Дзяржаўная ўстанова «Белаўтастрада»

Інфалінія BelToll:
+375 172 798 798 (гарадскі)
+375 44 798 95 95 (A1)
+375 29 798 95 95 (MTS)
+375 25 798 95 95 (Life)
Нашы тэлефоны:
+375 17 259 80 05 – Прыёмная
+375 17 259 80 73, -81, -78, -79, -80, -43 – Разлікі
+375 17 259 80 40 – Кансультацыя па прэтэнзіям
bas@belavtostrada.by Зваротная сувязь
Хатняя старонкаЗвароты грамадзян і юрыдычных асоб

Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

 

Парадак личого прыёму грамадзян і юрыдычных асоб

 

Дырэктар Установы праводзіць асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб кожны 1-ы аўторак месяца з 08:30 да 13:00. Запіс на прыём па тэл. 259-80-05

 

 

Электронныя звароты

 

Паважаныя наведвальнікі! Звяртаем увагу на тое, што 2 студзеня 2023 г. уступаюць у сілу змены, унесеныя ў артыкул 25 Закона Рэспублікі Беларусь "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб". У сувязі з гэтым падача электронных зваротаў будзе магчыма толькі з дапамогай дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб - інтэрнет-рэсурсу звароту.

 

Электронныя звароты грамадзян

 

Аб парадку падачы і разгляду электронных зваротаў

 

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей - грамадзяне), і юрыдычных асоб у адрас ДУ "Белаўтастрада" накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

 

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

 

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

 

  • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, ўпаўнаважанага падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе па месцы жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

У выпадку, калі якія паступаюць электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў маюць масавы характар (больш за 10 зваротаў), адказы на такія звароты могуць размяшчацца на афіцыйным сайце ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам (частка другая падпункта 1.2 пункта 1 Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 18 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па працы з зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб").

 

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):

 

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна - працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах;
  • у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска.

Заяўнік мае права на водгук электроннага звароту, на абскарджанне адказу на такое зварот або рашэнне аб пакіданні яго без разгляду па сутнасці.

Згодна з артыкулам 16 Закона 2011 года заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці.

У адпаведнасці з пунктам 3 артыкула 25 Закона 2011 года водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы альбо напрамкі заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйшую арганізацыю (для ГУ «Белаўтастрада» – Міністэрства транспарту і камунікацый Рэспублікі Беларусь 220029, г. Мінск, вул. Чычэрына, 2; Рэжым працы: з 9.00 да 18.00, абедзенны перапынак з 13.00 да 14.00; Выхадныя дні: субота, нядзеля).

Вышэйстаячая арганізацыя пры паступленні такой скаргі правярае якія змяшчаюцца ў ёй звесткі і пры наяўнасці падстаў для станоўчага вырашэння выкладзеных у звароце пытанняў разглядае зварот па сутнасці альбо выдае адпаведным арганізацыям, рассматривавшим зварот па сутнасці, абавязковае для выканання прадпісанне аб належным вырашэнні гэтых пытанняў, аб чым паведамляе заяўніку. Арганізацыя, якая атрымала такое прадпісанне, павінна выканаць яго ў названы ў прадпісанні тэрмін, але не пазней аднаго месяца і на працягу трох працоўных дзен паведаміць аб гэтым у вышэйстаячую арганізацыю, а таксама накіраваць адказ заяўніку.

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Адказ на скаргу ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны ў суд, калі пры разглядзе гэтай скаргі прынята новае рашэнне, якое адносіцца да кампетэнцыі адпаведнай вышэйстаячай арганізацыі.

Разгляд скаргі вышэйстаячай арганізацыяй па сутнасці ажыццяўляецца ў парадку і тэрміны, устаноўленыя Законам 2011 года для разгляду зваротаў.

Адказ на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці арганізацыі, якая не мае вышэйстаячай арганізацыі, а таксама індывідуальнага прадпрымальніка могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

 

Яндекс.Метрика